Au,au,au si iar AU!

Vara asta [apropae] toata lumea a fost la mare.Nu ma pot plange,si eu m-am plimbat o grozaza vara asta plus ca l-am vazut pe serj,insa nu am fost la mare.Asa ca ieri m-am rugat de tati si cu nite intreventii din partea lui mami am plecat o fuga la mare ,asa de pofta.Insa nu cred ca=mi mai trebuie anul asta mare.Adica o plimbare pan’ la Vama da,insa mare cum ar fi Mamaia,nu mersi.

Am ajuns pe la vre-o 9 si ceva pe plaja,era cam racoare,adica batea vantul,apa cam rece,dar am trecut peste.Am intins catrafusele si ne-am pus la plaja.Cine si-a mai amintit de crema de soare,ei na,zici ca-mi trebuie.Oricum stau toata ziua in apa si nu o sa ma prinda asa rau decat pe spate.Asa ziceam atunci.Atunci,ca acum imi vine sa-mi dau cu pumnii in cap cat de fraiera am fost!Oricum,am intrat in apa si simteam cum usor,usor inghetam.Era dimineata asa ca se iarta.Dupa ce am tras o balaceala ca lumea in apa,am iesit putin la sore,ne-am uscat pielea si pletele si am zbughit-o iar in apa.De data asta apa era mai calda si marea putin mai linistita decat de dimineata asa ca am luat si salteaua.Aveam doua saltele insa nu am umflat decat una ca am zis ca oricum nu intram cu ele in mare ca e prea agitat.In mare a fost o adevarata bataie pe saltea.Am inghitit la apa din cauza lui mare si i-am sarit in spate pe saltea pana a cazut si s-a zgariat in scoici;))Dar ne-am distrat.Am mai iesit putin pe plaja sa mancam ceva ca eram hamesita rau.Dupa asta,normal ca am intrat din nou in apa:)).La un moment dat nu am mai rezistat si am iesit din apa,eram obosite moarte,eu am adormit pe plaja putin[aprox15 min] insa nu m-am gandit sa ma acopar cu ceva,pur si simplu am adormit cu fata in sus.

Dupa plaja am mers pana la magda sa o vedem si noi,piele nu ma ustura decat foarte putin pe picioare insa rezistam.Insa cand am ajuns acasa,mi-am facut dus si am vazut cum sunt de fripta pe spate si picioare…sa innebunesc.Daca puneam apa mai calda ma ustura,aia rece nu puteam sa ma spal.Doamne,greu a fost dusul ala.

Cred ca va imaginati acum sunt.Sunt prajita toata pe spate,adica daca ma sprijin de ceva innebunesc direct,sau daca ma atinci pe spate,risti sa-ti iei o palka zdravana unde apuc.Pe umeri si brate la fel.Pe picioare sunt …pfff…stau intr-o fusta larga ca daca ma ating mor.Pe scaun stau ca naiba.Ca ma ustura de mor.Sunt extraordinar de prajita,ce sa mai!:))Dar a meritat pentru balaceala de ieri.

Asa,ieri a fost ziua lui bety G. si cu ocazia asta ii zic si eu La multi ani>:d<!Asa ca aseara am iesit afara asa fripta cum eram si am mai dat de unu ca mine:))Noi i-am luat o papusa de portelan ca stiam ca are colectie acsa.La prima vedere i-a placut,asa ca noi suntem multumiti:).Oricum,tot ce-ti doresti tu bety si inca o data la multi ani!:x Te iubim!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu