Tabara

Tabara asta a fost pe departe cea mai tare!Totul a fost perfect!Cu mici exceptii,insa in general totul super.

Am inceput noi mai prost  asa,dar nu a contat.Prost in ce sens…Pai cand am ajuns nu prea ne-a convenit ce am vazut,adica fata de alte tabere a fost mai nasol in camere si era si mai naspa ca aveam bai comune.Dar am trecut peste asta.Alt lucru naspa a fost ca mi-am pierdut de vreo 2 ori biletul la concert.Noroc ca l-am gasit.Alt lucru a fost faza cu furatul telefoanelor.MiCri si Maria au patit-o p’asta.La Maria a fost NASPA rau,de ce,nici nu conteaza ca nu stimn decat noi “in familie” :) ).Si eu am facut POZE,nu liv?:))

Dupa ce am gasit in sfarsit un loc cald la livia in geamantan unde mi-am pus biletul,maria si micri si-au gasit telefoanele,am inceput sa ne acomodam cu tabara si am trecut peste toate incomoditatile astea minore am inceput sa ne simtitm super!O tabara de neuitat.De la imbracatul in femeie pana la pasta de dinti pe clanta si spuma de ras in gaura cheii.Toate au fost glume de tabara pe care nu te puteai supara!Adica erau glume din astea care chiar daca iti erau facute tie radeai ca nu aveai incotro.

Vreau sa mentionez insa neaparat cetav detalii extraordinare:

-Macao: In jocul asta s-au intamplat muuulte.Cel putin in prima seara a fost demential !Pai am inceput asa,din plictiseala sa jucam afara pe terasa  macao,in prima faza a pierdut avm si a trebuie sa-i dea Livia porunca,asa ca livia i-a dat sa taca 5 jocuri,fara sa spuna macao,fara nimic!Asa ca el cum il duce mintea s-a inregistrat pe telefon si nu a pierdut.Atunci cand a castigat[nu prea pe drept ca era mana-n mana cu Dragos] i-a dat si el porunca mai nesimtita liviei asa ca de aici a inceput razboiul:)).A doua seara Dragos nu mai era asa ca m-am asezat eu langa el si jucam “in grup”.Ne schimbam carti pe sub masa,pe sub picioare,mai bateam palma si inversam cartile:)).Oricum,il ajutam sa castige si el ma ajuta sa nu pierd[mentionez: nu-mi place sa cstig ca dau porunci si urasc sa fac asta].Imi placea sa piarda Maria sau roli ca erau porunci amuzante,daca pierdea livia nu-l lasam sa dea porunci din alea nesimtite ca se supara.Oricum,jocurile de macao din serile alea au ramas memorabile.Mai ales poruncile cum ar fi: opturi,liniste cateva jocuri,alergat prin padure noaptea si muuuulte altele.

-spuma de ras/pasta de dinti/ras/machiat: aici sunt muuulte de spus.De la uns toate clantele din cabana cu pasta de dinti si pus spuma de ras in gaura cheii la toate usile pana la manjit pe toata fata cu spuma de ras si bagat pasta in par si a doua zi zice lumea ca esti plin de matreata.Unii stiu cum e:)).De spuma si pasta am scapat,adica seara am incuiat usa si nu am primit nimic pe fata in somn.Nu am avut tradatoare in camera care sa deschida,asa ca a fost bine:).Insa altii sracii …vai de capu lor!Avm a ramas fara mustata tabara asta si s-a ales cu muuulta pasta in par,si ca bonus a fost si mavhiat in timp ce dormea ca lumea,adica si sforaia.Dar a fost o faza dementiala cu el.Ei scriau acolo pe obrazu’ lui “avm suc.” si nu mai aveau loc de “k” ,in momentul urmator el s-a intors cu capu intr-o parte si ei au putut sa scrie si “k”:)).Faza e filmata!Inca nu am poze cu el machiat insa fac rost si daca-mi da voie,pun!

-Travestitii: Aici au fost 2 original si alte cateva fake-uri dupa:)).Insa noi am avut exclusivitate,adica nu am lasat pe nimeni sa faca poze lu Alex si Roli care s-au machiat si imbracat in femei.Alex arata ca o panarama de pe centura si Roli ca un travestit,adica semana mult cu Naomi:)).In seara aia am lesinat de ras.Am fost la ambele vile si au facut poze cu totii.Cu aparatul meu fotograful nostru proffesionsit[:)))] executa poze si dadea in aparatele rivale care-i ieseau in cale.Nu am vrut sa aiba mai multi poze cu ei,decat noi care am muncit la ei.Oricum,am leinat de ras!

-Maghiara: Aici am inceput dointr-o discutie cu Roli cum ca eu nu stiu maghiara desi mami e din MM,si s-a mirat foarte tare.Apoi a incercat sa-l invete pe avm niste cuvinte.Ii ieseau ca naiba asa ca s-a oprit pentru un moment.EU ma intorc pe scaunul meu si in cateva clipe aud ca roli cu avm se converseaza de n-aveai treaba in “maghiara”.La prima”auzire” asa parea,insa Roli zicea in maghiara ceva si Avm “raspundea” in maghiara lui,adica inventata.Pe moment nu mi-am dat seama.Asa ca m-am intors la el,eu si inca cativa si l-am intrebat daca si el stie.Normal ca in momentul ala a stalcit-o si vorbeain romana da punea un “d” sau “s” sau “n” sau alte litere tampite la sfarist.Si asa am tinut-o toata ziua cat am fost in sibiu.La un moment dat a tacut din gura ca i-a zis roli ca daca-l aud astia din sibiu il iau la bataie direct!:))Oricum,alta faza memorabila!

Poate or mai fi fost si altele misto,cum ar fi pierderea telefonului lu MAria dar faza asta chiar nu pot sa o spun,adica nu am cum,da pot sa va spun ca dupa asta am ras 2h cred incontinuu in camera,am stat cu usa inchisa,nu am deschis la nimeni si am ras pana am facut pe noi.Nu,nu am facut pe noi,dar am acut nevoie la toaleta!:))

O alta parte memorabila a fost o p[ersoana,si anume Maria care are cred ca pe putin 2000 de poze facute in tabara asta.Si pun pariu ca daca o pui sa aleaga din toate alege doar 10 maxim!

Imi pare rau de tot pentru diana si pury care nu au venit!Au pierdut cea mai tare tabara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu