Acum ma vezi,acum nu ma mai vezi!

Stiti ca undeva intr-un post mi-am planificat vara…cum o sa fie ea,asa in general.Pot spune ca in mare s-au implinit ori urmeaza sa se implineasca sigur!

Pai…in Maramures deja am plecat 3 saptamani,deci exact cum vroiam sa stau,mai mult,intre timp m-am si intors,in tabara plec luni,concertul e sambata viitoare,si dupe ce ma intorc din tabara dam o fuga si pana la mare!:xAbia astept!Singurul lucru care nu mi-a iesit in vara asta a fost FolkYou!Adica nu am ajuns ca eram in MM.Nasol,dar lasa ca s-a distrat tati si pentru noi.Aaaa da,si am ratat si petrecerea Dariutzei.S-a facut fata mare,2 anisori!

Nu o sa detaliez asa mult ce a fost si cum a fost in mm ca nu are rost!Adica sunt detalii neimportante:)

Insa in mare vreau sa stiti ca a fost EXTRAORDINAR!Nu ma asteptam sa fie atat de super!Am fost la rau in fiecare zi,ne-am bronzat,intre timp s-au si dus doua straturi de piele,am fost la manastiri,am fost la cumparaturi,am mancat bine,chiar prea bine si se cam vede,nu am avut net,ne-am facut prieteni noi si anume:Raluca,Tudor,Ionut si Iulia.Adica ii zic pe astia mai importanti  cu care am stat in fiecare seara,ca asa,am cunoscut mai multi:).Oricum,acolo oamenii sunt mult mai primitori,sunt mult mai calzi,insa injura rau!

Vai,dar accentul si cuvinetele lor ma innnebunesc!!!Ei la paine zic pita,la pepene lebenita,la porumb,cucuruz!Si in loc sa zic simplu “te duci frumos la magazin si cumperi” ei zic”te duci FAIN frumos…” Faza asta cu “fain frumos” nu am inteles-o niciodata,dar oricum,cand ieseam cu ei,mai vorbeau si scoteau cuvinete din vocabularul lor sau cuvinte unguresti si ei radeau,numai eu nu radeam.Asa ca dupa ce terminau toti de ras,intrebam ce inseamna aia.Si mai radeau o tura dupa care-mi spuneau:)).

Oricum,atunci cand am plecat mi-a parut atat de rau ca plecam.Acum fac parte din mine,adica ma obisnuisem cu ei,si la plecare parca am avut un gol in stomac,era ciudat,ma gandeam ca de maine nu o sa-i mai vad!cel mai dor o sa-mi fie de Mada de care m-am atasat mult vara asta!Sincer nu ma astaptam,insa e cea mai tare persoana,sau “femeia  peste”:)).poveste lunga asta cu femeia peste!:d

Imi lipsiti mult!poate reusesc sa vin la iarna la voi!Daca nu ne vedem  vara viitoare!

Asaaa,acum cu tabara!Ce pot sa spun,abia astept!Azi am luat fisele de tabara si luni plecam!Abia asteeeept!Am vorbit cu livia si noi stam in spate toate,si in fata noastra sta avm si richy si pope si gerogiana.Livia e responsabila cu “rezervatul” locurilor :) ).in camere suntem inca indecise cum si cu cine stam.Stiu sigur ca eu stau cu maria si livia…in rest nu prea am idee.oricum,am inteles ca sunt cam mici camerele si sunt paturi supra-etajate.Dar oricum,naspa nu are cum sa fie!In autocar o sa avem si muzica buna si tare:)).Avm isi aduce telefonu lui statie si o sa acopere tot autocaru:)) asa ca de chestia asata nu-mi fac griji!

In tabara e si concertul,in penultima zi,dar eu sunt rezolvata deja!Am vb cu Anda cum facem,am vb si cu dna Dobre, a vorbit si mami cu ea si totul e in regula.Am acum niste neclaritati da pana maine le rezolv.

Abia astept sa plec si la mareeeeee,imi e atat de dor!!

Si inca o veste nu buna,foarte buna!!!!!Intr-un an ma apuc de scoala de motoareeeeeeee!!Dau pentru A1.Mi-am gasit si motor,insa ramane sa aprobe si tati daca-i place.E o Honda Shadow de 125cc.Atat e limita pentru A1.Micuta,dar din cate mi-a zis Andreea buna!:)

Cam atat cu vara asta si plecarile mele.imi place vara asta!Toata vara m-am plimbat si inca o sa ma mai plimb.Asa ca azi ma vezi,maine nu ma mai vezi:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu