Bye,bye summer!

Azi e oficial ultima zi de vara.Nu-mi place gandul asta.E trist.In primul rand ca in doua saptamani incepem scoala,in al doilea rand,frigul si ploile navalesc peste noi.Nu-mi place deloc toamna.Ma deprima.In afara de faptul ca e ziua mea nimic nu-mi place. Desi se termina vara intr-un fel imi place.Pai maine e vestitul nostru 1 septembrie!:x We love u!Maine dorm la diana,deci o sa fie suuuuper!Abia astept!Al doilea motiv pentru care astept toamna e ca e ziua mea,care sper sa traeca repede anul asta si sa treaca si anul asta si dupa si vara si sa vina la anu’ iar ziua mea.Cum adica de ce?!?!Pai fac 16 ani mah,da asta la anu’,oricum,cert e ca atunci imi iau motor pentru ca ma TINE [si la propriu soi la figurat pentru prosti;)]Momentan sunt indecisa ce model,adica am vre-o trei variante.Intr-adevar mult nu difera decat culoarea si firma,pentru ca amandoua sunt de 125,dar pentru inceput e buna,ce zic eu buna,e perfect!Nu puteam sa fiu si eu nascuta in martie,aprlie,sau ceva de genu,ca vara viitoare sa pot deja sa o tai prin tara pe rotile mele.Oricum,sper macar la anu sa plecam pe rotile NOASTRE.Vara viitoare sunt doar pasager… Dar sa revenim al 1.09 si vara.Afara oricum de cateva zile nu mai e vara,adica sa ies cu geaca pe mine si sa-mi fie frig e cam urat,nu?!Toti zic “vai,ce bine e,e racoare”bla,bla,bla!Ma lasati?!Voi chiar asteptati toamna?Pe bune?Bleah!Urasc toamna si primavara.Mi se pare niste anotimpuri inutile.Toamna ploi si vant cat cuprinde si primavara o pacaleala de vara amestecata cu toamna.Ce e frumos in anotimpurile astea?Acum pe bune…mie nu-mi place! Ma duc sa ma pregatesc sa ies afara…pentru ultima data in vara asta!E urat afara asa ca trebuie sa-mi pregatesc mai multe haine decat de obicei.Rugati-va numai sa fie maine frumos sa iesim cu rolele si rugati0va sa ia diana la examenu’ de maine nu 10 ca toti ci 12!;) pentru ca poate,doar e Diana!Nu,acum serios,succes maine!:) Si voua va urez toamna placuta!Sper sa fie caaaaaaaaaaaaaald!Vreau sa ma topesc de ziua mea!:p De acum nu ma mai gandesc la mare,la soare,la munte,la caldura,la stat pana seara tarziu afara sau noptile nedormite cu diana,acumma gandesc doar ca s-a dus si vara asta si vine toamna.Urat,nu?! And…Wake me up when september ends,si asta doar pentru ca e ziua mea;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu