Multe

In primul rand stiu ca titlul e stupid,insa nu am avut nicio idee de titlu.In al doilea rand imi pare rau ca nu am mai postat si nu v-am mai tinut la curent cu nimic,dar cu liceul,nunta,sfarsitul de vacanta si cu planurile pt ziua noastra sincer va spun…am si uitat ca am blog:))Plus ca am si fost delogata de pe blog si imi era lene sa intru sa ma loghez asa ca nici de vizualizari nu m-am ocupat,insa nu prea mai imi pasa de vizualizari!Postul asta presimt ca o sa fie lung,asa ca aszati-va comod in scaun eventual canapea/fotoliu daca aveti laptop si pregatioti-va de citit!Trebuie sa recuperez mult!Insa promit sa nu exagerez!:p Pai sa o luam cu inceputul si anume cu nunta.Nunta a fost saptamana trecuta duminica,insa de lunea trecuta am intrat in priza ca lumea.Am fost nasi.Asa ca a trebuit sa alerg mult incolo-incoace ca sa rezolvam tot.Poate va intyrebati ce am facut eu asa greu de m-a exetenuat asa de tare…Ei bine…am facut MULTE,in primul rand a trebuit sa gasesc rochii si pentru mine si pentru Mara,ceea ce nu a fost deloc usor.Nu are rost sa zic cum facea Mara,ca lua o rochie pe ea si incepea”ma strange/e prea scurta,prea multa etc.”si o punea la loc in raft,si du-te si cauta alta.Oooof,noroc ca am avut rabdare.La mine nu a fost greu ca staim ce vreau si cam cum am vrut m-am imbracat.In afara de rochii&co. a trebuit sa dau comanda de turta miresei,sa confirm comanda si apoi sa o si iau,apoi a trebuit sa alerg dupa bijuterii,sa caut lumanari/buchete pt nunta plus ca a trebuit sa caut si pt mami si pentru Catalina[mireasa] coafuri.Insa asta nu a fost asa obositor.Apoi a trebuit sa ma asigur ca hainele ajung in siguranta la bunica-mea si sa caut niste sacouri care le aveam eu mia de mult pe la ea.Am gasit asa ca dupa aia a trebuit sa le soprtez si sa le duc la calcat.Plus ca am dormit in ultimele 2 seri inainte de nunta la bunica-mea ca acasa nu aveam cum.In ziua nuntii am umplut masina de haine si toate cele.M-am schimbat de trei ori!O data la primarie-rochie verde pana la genunchi,matase,superba,vaporoasa,de vara,absolut uimitoare,pantofi ingrozitor de inalti.Biserica-rochia de la banchet plus pantofii aia la fel de ingrozitor de inalti.Seara am avut o rochie rosie dintr-un material foarte misto,lunga pana in pamant plus niste pantofi putin mai josi,insa totusi cu toc si ei.A fost un chin incaltamintea,insa am rabdat!A trebuit!La petrecere a fost SUPERB!Ne-am simtit foarte okey,mirii au fost superbi si ei ca si nasii:)).Mireasa zici ca era papusica de portzelan!Cand o sa am poze promit ca pun:)Oricum,am avut de toate.Ah,nu am specificat ca ne-am plimbat de mama mama.Primaria in Valea Argovei,cununia la Silistea iar petrecrea la Bucuresti;)).Asa,la petrecre am avut numai muzica live,a cantat niste d’aia populari pe care toti ii stiuau numai e NU!:))Au dansat niste d’alea din buric,apoi ansamblu folcloric si iarasi niste d’aia populari.Oricum,ne-am simtit suuuper!Relaxant,fara fitze,frumos amplasat localul,oameni super,distractie la maxim si tot ce vrei!SUPERB!! Asa…acum sa va spun de scoala,nu va zic de prima zi ca nu am fost,asa ca va zic de a 2a.Pai am ajuns la scoala abia a doua zi pentru ca luni cand incepeau aia sa misune prin curtea scolii eu abia coboram din masina obosita moarta.Am cunoscut diriginta,bine,e impropriu spus am cunoscut-o,ca o stiam,insa am revazut-o!;))Multi colegi noi ceea ce mi-a placut.Deja m-am imprietenit cu cativa,adica sunt sefa clasei doar:)).Si cu asta da,va si spun ca sunt sefa clasei.Sincer sunt uimita,adica nu ma cunostea si juma de clasa m-au votat:))Tipa care a concurat impotriva mea dupa ce a pierdut am crezut ca ma cam uraste,insa am ajuns sa ne imprietenim si sa stea in banca cu mine si danutz:)).Super tare fata!Andreea o cheama.In rest ce sa va spun…Pana acum totul a fost ok,mai putin la mate la care nu am raspuns nimic,bine,nu numai eu,ca toti am tacut;)).In rest ma pot lauda ca la toate am raspuns.Si nu am repetat nimic pana acum.Nu stiu de unde stiam tot:))Oricum,ma enerveaza ca intra toti boratii la noi in clasa si ma iau in gura cu toti.Nu-i suport!!!Nu suport tiganiiiiiiiii!!!Ii uracs din tot sufletuuuul!!!Dar asta-i alta poveste.In rest atmosfera pana acum e ok,test nu am dat decat la engleza pana acum si nu cerd ca iau 10 pentru ca la ultimul punct le-am cam incurcat pe acolo,insa la celelate zic ca am facut bine!Cel putin la 1 si 2 sunt mai mult ca sigura ca e perfect!La 3 probabil ca am gresit,insa nu sunt sgura.La patru sigur 2 am gresit!Oricum,sper sa nu iau mai putin de 9.In rest nimic iesit din comun. Sa va zic acum de planurile noastre pentru ziua noastra.Pai ziua mea si a Biancai e la o saptamana fix distanta,asa ca noi avem de gand in sambata dintre zilele noastre sa mergem la bucuresti.Prima oara am zis ca mergem la un film 3D,insa nu ruleaza step up asa ca…renuntzam.Am zis ca mergem intr-un parc eventual in Cismigiu,ne3 plimbam,mergem apoi undeva sa mancam,si dupa mergem sa imi ia mie cadoul meu,adica albumul “imperfect harmonies” care apare pe 21.09,asa ca eu am zis ca asta vreau sa fie cadou’ meu.Ca oricum mi-l luam,asa ca de ce sa nu mi-l oia ei:))?Stiu,gandesc egoist,da pan la urma,eu nu stiau ce sa-mi ia,asa ca eu am venit cu oferta chiar bine.Plus ca tre sa pun ffffoarte putin de fiecare asa ca ies si ei ieftin.Bianca a zis ca nu vrea sa stie din nainte ce-i luam,asa ca trebuie sa ne tgandim!Asa ca ganditi si voi ca eu nu gandesc in momentul asta niciun cadou;)).Sper sa reusim totusi sa mergem toti.Ca daca nu mergem decat 1,2 mai bine renuntam pentru ca nu are rost!!Problema e ca Bianca inca nu a vorbnit cu maica-sa asa ca …:)).Oricum,chiar daca nu mergem la buc,ceea ce sper ca nu o sa se intample,ramanem in lehliu si mergem la o pizza la constantinescu+imi comand albumul pe net si il platesc ei:)))Asa ca…oricum albumul [sper sa] il primesc!:*Cam atat si cu zilele noatsre,daca,Doamne ajuta,o sa se implineasca planul nostru o sa va povestim,daca nu va povestim chestiile minore care s-au intamplat:) Promit ca in viitorul post va spun cate ceva de o noua prietena,asta pe putin,o tipa extraordinara care ma intelege si ma sustine intr-o chestie pentru ca si ea e in aceiasi situatie;))Dar asta in postul viitor,pentru ca deja cred ca v-ati plictisit!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu