Pe cararile liceului

Creadeam ca daca incep liceul o sa fiu ceva mai relaxata si cu mai multa liberate [din partea liceului] fata de generala.Greeesit!Programul de dupa-amiaza e extrem de aiurea si de obositor.Adica intru la 1.30 la ore si ies la 6.40,ajung acasa si pe la 7-7.30 ies afara,nu mult ca nu pot sa stau,sunt moarta de oboseala.Sunt extrem de debusolata,nu stoiu ce zi e,nu stiu ce ora e,dimineata sunt atatea de facut si timpul trece atat de repede!In camera a fost un dezastr saptamana trecuta ca m-am apucat de curatenia sambata trecuta si am zis ca continui de luni ca doar nu o sa am asa de multe de facut incat sa nu pot sa termin.M-am inselat.Am avutsi cate 3 teste intr-o zi,v-am zis ca nu suport testele initiale?!NU le suport!Nu le vad rostul!E un stres de inceput de an in plus.E bine ca de majoritatea am scapat,am cunoscut toti profii mai putin chimia,ironia naibii,chiar chimia,nu?!:))Da,exact,mami ne preda!

Am de citit Mara si am inceput de marti si nu am ajuns nici marcar la jumatatea cartii,nu am avut timp.:| Abia astept sa nu mai invatzam dupa-amiaza.Ma deruteaza si ma pacaleste rau de tot prograul asta.oooof!

Hai sa va mai zic si ce e frumos ,nu numai nemultumiri,ca dupa aia ziceti ca ma plang prea mult.Pai,frumos e ca am fost pe chat cu Serj la 5 dimineata:)),atunci si-a “pre-lansat” albumul.Pe 21 si-a scos si albumul oficial,acum astept sa mi-l faca cadou iubitii mei prieteni!:))Asta am zis ca vreau,si oricum,nu trebuie sa puna mult de fiecare,asa ca nu vad de ce i-ar deranja;)).

Azi mergem la o pizza ca a fost ziua lu’ Bianca luni si ca o sa fie ziua mea luni,asa ca facem si noi cinste cu o pizza,ca de,asa-i frumos!Nu am vrut sa-mi fac ziua pentru ca ma enerveaza sa invit pe toata lumea asa in fiecare an.O sa mi-o fac la anu’ undeva la balta vreau,cu prietenii apropiati,inclusiv Daniela despre care va spun imediat!

Am zis ca nu ma mai plang,dar ma mai plang putin…m-a tras curentul si ma doare foooarte tare spatele.Azi nu ma mai doare chiar in halul ala,dar tot ma mai doare.Sper sa treaca mai repede.Am grabit vindecarea cu masaj,unguente si pastile,insa se pare ca nu vrea sa treaca…

In afara de asta nu mai e nimic naspa,poate doar faptul ca Mara iar s-a mutat cu mine in camera:|.

V-am promis ca va zic de Daniela si asa o sa si fac.

Prima oara i-am vazut numele de ziua lui serj,ii lasase un comentariu inaintea mea,la aceiasi poza parca,si eram cam singurele care i-au lasat coment la poze,si nu la ultimul lui post:) sau la ultima poza.Am vrut sa o bag la prieteni,dar deja aveam o groaza de necunoscuti si am zis “lasa…”.Am avut o surpriza foarte mare peste cateva zile cand am vazut ca m-a bagat ea la prieteni!M-am uitat pe profilul ei,am vazut ca si ea il adora pe serj,ii place sa deseneze,ii place “fashion designul”,ii plac desenele,L.A ink,asculta cam aceiasi muzica ca si mine si cireasa de pe tort,e nascuta cu o zi dupa mine,pe 28 septembrie!O ador pur si simplu.Am vorbit prima oara cu ea pe mess intr-o seara si era foooarte tarziu,era in jur de 11.30 cand am inceput sa vorbim si am continuat pana aproape la 1.Am vorbit despre concert,am aflat ca am stat cam la aceiasi distanta de scena in parti diferite numai.Eu am stat in stanga si ea in dreapta.Am vorbit cu ea si am invitat-o la anu’ la ziua mea,pana atunci probabil ca o sa-mi fac si eu camera si o sa poata sa si doarma macar o seara la mine,oricum,e clar ca in seara cu ziua nu pleaca!:))Oricum,imi pare extrem de bine ca m-a bagat la prieteni si ca am vorbit cu ea,i-am promis ca la vara ne vedem,si probabil ca si la toamna sau primavara vin la ea cu motoru’:)).I-am promis plimbarea si fie ca o facem la mine sau la ea,tot o plimb!:)Deja imi e foarte draga si cred ca incep sa o iubesc ca pe o sora!:p.Na,ca mi-am dat si sentimentele pe fata:))

In rest nimic nou,acum mai stau putin si ma duc sa ma pregatesc pt diseara,mai ales ca trebuie sa ma duc sa o iau si pe Andreea,noua mea colega de la liceu,de la Lupsanu,ca nu poate veni,asa ca o sa fiu ocupata azi:)

V-am pupat si ne citim saptamana viitoare si sper sa ne vedem luni la scoli ,afara etc.:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu