Cica de luni e mai cald

In ultimele zile,saptamani,luni sau ma rog,in ultima vreme,nu prea am avut chef de nimic.Vremea de afara e naspa raaau!!

Nu suport toamna si stiu eu de ce,v-am zis ca e naspa,da voi nooooo,batman,batman!Uof,nu am chef de nimic!

Cica de luni e mai cald,nu,nu m-am uitat la vreme pentru ca nu ma mai uit la tv de ceva timp decat in cazuri speciale,deci nu,nu m-am uitat la vreme nici la tv nici pe net ci a venit bety acasa si ea e informata,asa ca am aflat si eu:)).Mi-a fost dor de ea:) La liceu nu mai e nimic nou,nimic bun cel putin…poate doar excursia aia de la Predeal din februarie.Abia astept!

Ah,da,am o maaare problema,nu prea am cu cine sa merg la targ anul asta.:|Adica daca ma duc cu liceul nu prea am cu cine sa umblu,adica am,dar nu am pe cine vreau eu sa am!!Bianca adica,care e la generala,asa ca trebuie sa ma decid…daca vreau sa continuam obiceiul nostru de a umbla impreuna la targ trebuie sa ma duc cu generala,ceea ce nu prea vreu.Saaau….acum mi-am dat seama,Ana vine si ea,deci am cu cine sa merg!Mi-as dori din tot sufletul sa merg cu Bianca si restu’ da nu prea imi place ideea,adica vreau si eu sa merg “cu ai mei”,daca ma intelegeti:)).

Oricum,mai am putin timp in care trebuie sa ma decid,deci cand iau o decizie,va anunt!:) In rest nu s-a mai intamplat nimic deosebit pe nicaieri.Cadou noi inca nu i-am luat Biancai si mai e putin si se face o luna de la ziua ei:)) Chiiiiar,eu acum am reazliat,tu ai facut 14 ani,deci trebuie sa faci buletinuuuuuu’!!:)) Ce tare!Vreau sa-l vad;) Vreau sa ma inscriu la un concurs cu poze si nu reusesc deloc!!!Ma enerveaza!Au o mie de reguli si pozele mele nu le respecta!!!Plus ca mi se pare ca cere sa le facm absurd de mici,asta in conditiile in care chiar ei zic ca vor sa scoata pe A3 pozele asa ca trebuie “sa avem grija cu dimensiunile”!!! Cam atat,promit sa incerc sa postez mai des,dar nu stiu daca ma tin de promisiune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu