Catelusul Coffe,fotomodelul

Marti am intalnit un cutu frumos rau care sties a faca poze.Stiu,vi se pare absurd dar asa e!Afurisitu’ asta mic pe care l-as lua acasa,sties a pozeze mai ceva ca un fotomodel. Mie asa ceva nu mi-a venit sa cred.In seara aia l-am descoperit intamplator,el era pe acolo,se juca pe sub o masina iar intamplarea a facut ca eu sa am aparatul in mana.

Am tras doua poze si am vazut ca-I place si ca atunci cand vede lumina rosie se opreste din zbenguit si “zambeste” la camera!Si nici de blitz nu se sperie,asa cum fac majoritatea cainilor.Am ras de el toata seara.Ba unde mai pui ca in seara aia am intrat pe mess special sa-mi dea livia pozele cu cutu ala mic si frumos.

A doua seara am luat apartul special sa-I fac poze,speram sa-l gasesc in acelasi loc si la fel de fericit si dispus sa faca poze.Da,asa l-am gasit,la fel de bine-voitur ca seara trecuta,ba chiar mai jucaus.In moment ca astea regret ca nu stau la casa.I-am mai tras cateva poze,de data asta cu reglajul bun ca nu ma mai alerga nimeni[asa de tare] de la spate.Nu am facut multe,dar i-am facut cateva poze bune.

I-am pus si un nume,initial a fost Serj,normal,dar m-am gandit ca asa trebuie sa-l cheme pe papagalul frumos si albastru pe care o sa mi-l iau si eu candva.Diana cand a auzit Serj normal ca a ras,dar eu tot cu Serj am tinut-o.Apoi mi-am dat seama cum ziceam si mai sus ca nu-I potrivit numele!Asa ca mi-am amintit de un cutu de jucarie pe care-l aveam eu cand eram mai micutza pe care-l chema Coffe,asa ca m-am decis sa-I pun numele Coffe,ceea ce se potriveste si cu blanitza lui care e un maro inchis sip e alocuri neagra. O sa fac tot posibilul sa o conving pe bunica-mea sa il duc la ea la curte,asa stiu ca mereu o sa-l gasesc in acelasi loc,in siguranta.Nu stiu daca o conving dar cel putin o sa incerc.Si strange u bani si ii iau zgarda si solutie pt puricei. Eu nu prea am cu iubirea fata de javrele asta de pe strazi,dar asta are ceva al lui care ma face sa-l iubesc.Ah,fir-ar!!!De ce nu stau si eu la casaaaaaaa???Si cum ziceam,eu ma feresc,chiar mi-e frica de javre din astea de pe strazi. Si uite cum un biet cateslus brun poate sa ma faca sa-l iubesc asa de mult!Oricum,am spus ca ma intorc intr-o seara la el si ii fac muuuulte poze,si ca sa va dovedesc ca mie chiar mi-e drag,imi fac si o poza cu el.Si am spus asta pentru ca eu nu pun man ape caini ca mi-e groaza de purici. Si uite si cateva poze ca sa vedeti cum pozeaza asta micu’.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu