Moduri in care incerc sa ma bucur de timpul meu liber

Cand ajungi la varsta maturitatii si incepi sa muncesti, observi ca timpul se comprima destul de mult incat sa nu-ti mai ofere ferestre catre toate activitatile care iti faceau placere inainte. Acest lucru inseamna ca trebuie sa inveti sa prioritizezi si sa te bucuri mai mult de timpul tau liber, indiferent ce ai face cu el. Daca nu o faci, o sa observi ca stresul te va devora treptat pe interior si va face ca fiecare zi sa treaca mult mai greu decat in mod normal.


Eu am inceput sa vad latura pragmatica a lucrurilor si sa incerc sa ma bucur cat mai mult de ce se intampla in jurul meu. Fie ca ies cu prietenii, fie ca stau in casa, singurul lucru care ma intereseaza este sa fac ce am eu chef in acel moment. Incerc sa scot de pe lista lucrurile care mai demult pareau importante, dar care s-au dovedit ca nu-mi aduc niciun beneficiu spiritual, cu atat mai putin material.

O plimbare prin parc poate fi extrem de linistitoare atunci cand ti se pare ca totul in jurul tau se grabeste catre nicaieri. Duminica, spre exemplu, incerc ca macar o ora sa o petrec la plimbare, timp in care ma gandesc doar la lucruri pozitive si la oamenii frumosi din viata mea.


Discutiile lungi despre activitatile care imi plac sunt si ele extrem de importante pentru psihic. Aduna-ti in jur doar prieteni de baza cu care ai ce povesti si incearca sa creezi momente frumoase alaturi de ei pe care sa nu vrei sa le uiti niciodata.

La nevoie, urca-te in masina si pleaca undeva departe de oras ca sa-ti poti incarca bateriile. Alege aleator un weekend, fara prea multe planificari, dar fii impacat cu alegerea pe care o faci. La urma urmei, ce ar putea sa iasa prost?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu