Cadou pentru Romania de Ziua Nationala

Fiindca astazi este Ziua Nationala Romaniei, ne-am pus o intrebare la care poate ca nu s-au gandit foarte multi: ce i-am putea oferi cadou tarii noastre? Daca aniversarile sunt prilejul cel mai frecvent cu care le daruim anumite lucruri apropiatilor, de ce n-am proceda la fel si cu ocazia zilei nationale?

Mentionam insa ca prin “tara” nu ne referim la statul politic, ci pur si simplu la teritoriul in cadrul caruia ne-am nascut, am copilarit si ne-am legat de oamenii cu care impartasim aceleasi valori, aceeasi limba si aceeasi identitate. Pe scurt, prin tara ne referim la oameni. La oamenii din Romania.

Pentru fiecare roman, aceasta zi poate insemna lucruri diferite. Totusi, indiferent daca esti patriot sau nu, ziua de 1 Decembrie este si ziua ta. Este ziua ta si a celor pe care ii iubesti, care iti fac viata mai frumoasa si alaturi de care te bucuri de momentele frumoase. Tot ei sunt cei care te ajuta atunci cand ai o problema si cei care iti sunt alaturi atunci cand gresesti. Nici tu, nici ei nu ati ales sa fiti romani.

Ati ales totusi sa ramaneti alaturi unii de altii, indiferent de gradul de rudenie sau de tipul de relatie. Sunteti o familie care face parte dintr-o familie si mai mare, iar aceasta din urma isi sarbatoreste astazi ziua in care a luat fiinta. Cum sa nu te bucuri de acest moment?

In ciuda greutatilor pe care le intampinam uneori, trebuie sa fim constienti ca adevarata bucurie nu depinde de ce ne dorim, ci de ce avem deja. Daca am invata sa ne bucuram cu adevarat de toate lucrurile pe care le avem, cu siguranta n-am mai putea fi nefericiti nicio secunda din viata noastra.

Astazi, de 1 Decembrie, este momentul sa ne bucuram de oamenii din jurul nostru.

Totusi, ce i-am putea oferi drept cadou tarii noastre de ziua ei? In mod cert, cel mai frumos cadou pentru ea ar fi sa ne iubim mai mult apropiatii si sa fim mai buni pe zi ce trece. Fiind cu totii parte din aceeasi familie, daca noi suntem mai buni si ea va fi mai buna.

La multi ani!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu