PR si publicitate
Foarte multe dintre spoturile de la Superbowl au tendinta de a fi adevarate cascadorii de PR. Deoarece timpul de prezentare este foarte mic, o reclama in care apelul la beneficii rationale sau emotionale este prea putin memorabila. Astfel, directorii de imagini si agentiile de publicitate care se ocupa de spoturile din timpului Superbowlului se axeaza pe efecte cat mai creative, amuzante, sau care au un anumit impact social si de divertisment.
Efecte
Cu timpul s-a descoperit ca utilitatea imediata a unui minut publicitar in timpul celei mai vizionate experiente sportive a lumii poate sa nu aiba intotdeauna efectul scontat. Deoarece calupurile publicitare se intercaleaza si mizele sunt foarte mari, anumite reclame pot fi "inghitite" de unele care se bazeaza pe repetitii excesive sau pe prezente ale unor vedete.
Chiar si cu un efect foarte mic, nu poate fi negat faptul ca aproximativ 100 de milioane de oameni vizioneaza in timp real ceea ce reclama ta spune.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu