De ce au succes magazinele online din Romania

In ultima perioada, putem observa faptul ca oamenii incep sa frecventeze tot mai mult magazinele online, in detrimentul celor fizice. Avantul tehnologiei si impactul acesteia in toate domeniile de activitate se poate vedea cu ochiul liber, iar dovada o putem gasi in folosirea neintrerupta a smartphone-ului si a tabletelor. 

Cand s-a petrecut toata aceasta schimbare si care ar fi motivele care au determinat oamenii sa-si schimbe comportamentul de consum? Ei bine, bugarele de zapada care a provocat avalansa schimbarilor pe care le vedem cu totii astazi a luat nastere la inceputul anilor '90, odata cu aparitia internetului. Daca la inceput nimeni nu putea sa banuiasca impactul major pe care il va avea internetul asupra magazinelor fizice, astazi este deja un lucru cat se poate de obisnuit sa cumparam online. 


Marele avantaj pe care il are un magazin online fata de unul fizic este, cu siguranta, accesibilitatea. Practic, indiferent de locul in te afli, poti sa-ti comanzi orice produs pe care ti-l doresti si care exista in magazin, atata timp cat ai la indemana un dispozitiv conectat la internet.

Totusi, multi pun inca in balanta acest avantaj cu atuul principal al magazinelor fizice: faptul ca poti sa vezi dinainte produsul in realitate si il achizitionezi pe loc. Exista insa diferite nise in care nu este atat de important sa vezi produsul inainte de a-l achizitiona. Mai mult decat atat, riscul de a nu fi multumit de produs scade treptat in timp, dupa ce cumperi mai multe produse de la acelasi magazin. 


Acestea sunt doar cateva dintre avantajele magazinelor online din Romania care au facut ca ele sa aiba la fel de mult succes in online ca in mediul offline. Tu cand ai cumparat ultima data un produs de pe internet?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu